Jak sprawdzić ruch na stronie konkurencji

Jak sprawdzić ruch na stronie konkurencji?

Zbieranie statystyk umożliwia nam nie tylko sprawdzenie witryny, ale także porównanie jej do innych domen. W tym celu należy skorzystać z dedykowanych narzędzi, które...
Targetowanie reklam internetowych

Targetowanie reklam internetowych

Nawet najlepsza kreacja reklamowa nie będzie skuteczna, jeśli zabraknie jej odpowiedniego targetowania. To właśnie dzięki niemu nasza kampania wyświetli się wybranym użytkownikom, którzy mają...
Co to jest content

Co to jest content?

Wśród marketingowych pojęć słowo content może brzmieć obco i tajemniczo. Określa ono niejedno działanie, jakie jest podejmowane w ramach budowania relacji z contentem. Wbrew...
Anchor text i jego znaczenie dla pozycjonowania strony

Anchor text i jego znaczenie dla pozycjonowania strony

Anchor text jest jednym z elementów linka, które wspomagają pozycjonowanie strony. Nieumiejętny wybór słów kluczowych, czy też stron przekierowujących, może nie tylko zmarnować część...
Jak przeprowadzić audyt strony internetowej

Jak przeprowadzić audyt strony internetowej?

Audyt strony jest pierwszym krokiem, jaki wykonujemy przed ustaleniem strategii marketingowej, czy też podjęciem działań, mających na celu poprawę naszej pozycji. Jest to kluczowy...
Promowanie strony lokalnej

Promowanie strony lokalnej

Ponad ¾ użytkowników szuka za pomocą smartfonów usług znajdujących się w ich okolicy. Pozycjonowanie lokalne pomoże nam wykorzystać ten fakt i przekuć go na...
Jak wybrać firmę pozycjonującą

Jak wybrać firmę pozycjonującą?

Od pozycjonowania zależy, czy nasza firma wyróżni się pośród konkurencji, czy też zatonie w gąszczu innych, podobnych. Dlatego też wybór agencji pozycjonującej jest tak...
Co to jest wizytówka Google

Co to jest wizytówka Google?

Jak rozkręcić swój biznes w internecie? Przede wszystkim wykorzystujmy okazje, jakie wyszukiwarka sama nam proponuje. Jedną z nich są wizytówki Google. Stwarzają one wiele...

Najnowsze posty