Jak przeprowadzić audyt strony internetowej

Jak przeprowadzić audyt strony internetowej?

Audyt strony jest pierwszym krokiem, jaki wykonujemy przed ustaleniem strategii marketingowej, czy też podjęciem działań, mających na celu poprawę naszej pozycji. Jest to kluczowy...
Anchor text i jego znaczenie dla pozycjonowania strony

Anchor text i jego znaczenie dla pozycjonowania strony

Anchor text jest jednym z elementów linka, które wspomagają pozycjonowanie strony. Nieumiejętny wybór słów kluczowych, czy też stron przekierowujących, może nie tylko zmarnować część...
Ile kosztuje pozycjonowanie w Google

Ile kosztuje pozycjonowanie w Google?

Ceny za pozycjonowanie poszczególnych witryn mogą być bardzo rozbieżne. Koszt jest nie tylko uzależniony od wykonawcy, ale także od naszej strony. Kiedy mamy świadomość,...
Promowanie strony lokalnej

Promowanie strony lokalnej

Ponad ¾ użytkowników szuka za pomocą smartfonów usług znajdujących się w ich okolicy. Pozycjonowanie lokalne pomoże nam wykorzystać ten fakt i przekuć go na...
Co to jest linkowanie wewnętrzne

Co to jest linkowanie wewnętrzne?

Linkowanie w obrębie strony to jedno z najlepszych narzędzi do zwiększenia wydajności pozycjonowania. Dlaczego zatem z taką ostrożnością po nie sięgamy? Dzięki poniższym zasadom...
Treści przyjazne SEO – zobacz jak je przygotować

Treści przyjazne SEO – zobacz jak je przygotować

Treści SEO mają być przyjazne nie tylko dla robotów wyszukiwarki, ale także dla użytkowników, którzy je czytają. Dlatego tak ważne jest, aby połączyć oba...
Na czym polega optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki

Na czym polega optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki?

Optymalizacja strony to nie tylko ulepszenie jej wyglądu oraz aktualizacja treści, ale także podniesienie jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Pomimo że działania z zakresu...
Co to jest wizytówka Google

Co to jest wizytówka Google?

Jak rozkręcić swój biznes w internecie? Przede wszystkim wykorzystujmy okazje, jakie wyszukiwarka sama nam proponuje. Jedną z nich są wizytówki Google. Stwarzają one wiele...
Jak wybrać firmę pozycjonującą

Jak wybrać firmę pozycjonującą?

Od pozycjonowania zależy, czy nasza firma wyróżni się pośród konkurencji, czy też zatonie w gąszczu innych, podobnych. Dlatego też wybór agencji pozycjonującej jest tak...
dlaczego nie warto bagatelizować content marketingu

Dlaczego nie warto bagatelizować roli content marketingu w działaniach SEO?

Osiągnięcie wysokiej pozycji w internecie wymaga wszechstronnego działania, które będzie obejmowało wiele płaszczyzn i zabiegów. Oprócz pozyskiwania mocnych linków zwrotnych oraz optymalizacji kodu strony...

Najnowsze posty